//////

Duże reklamy mają przede wszystkim za zadanie przyciągać uwagę klienta swoją skalą. Wiele firm decyduje się na tworzenie ogromnych banerów, które mają wskazywać na ich pozycję rynkową. Koszty wykonania takiej reklamy mogą być znaczne, dlatego wiele firm nie może sobie pozwolić na ten sposób promocji. Reklama wielkoformatowa jest rozwiązaniem dla produktów i usług posiadających szeroką grupę potencjalnych odbiorców. Umieszcza się je z reguły w miejscach, przez które codziennie przewija się tysiące osób. Skuteczność tej metody jest w bardzo dużym stopniu uzależniona od wybranej lokalizacji. Nie ma dokładnych sposób służących do pomiaru jej skuteczności. Dzieje się tak dlatego, że reklama oprócz prezentowania naszej oferty ma także budować świadomość naszej obecności na rynku. W wielu wypadkach reakcja na reklamę może nastąpić z kilkumiesięcznym opóźnieniem. Należy zatem zadbać o odpowiedni czas ekspozycji. Nie można również wydłużać go w nieskończoność. Po dłuższym czasie miejsce umieszczenia materiału promocyjnego zapadnie konsumentom w pamięć przez co przestaną zwracać na niego uwagę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mapa strony

Najpopularniejsze słowa