//////

za jakie grzechy dobry boże zalukaj

Czy SEO copywriter powinien mieć własny styl? A może wystarczy tylko znajomość zasad gramatycznych? Specjaliści wysuwają pod tym względem różne opinie, ale coraz bardziej przeważa to, że owszem, copywriter piszący pod pozycjonowanie powinien mieć swój styl, i to ciekawy, interesujący, zachęcający do lektury. W końcu – choć specyficzna – wciąż jest to forma pisarska, coraz bardziej nastawiona zresztą na żywych czytelników. Tak więc pewne standardy muszą zostać zachowane.

W jakim stylu można pisać teksty SEO? Otóż… w każdym. Nieważne bowiem, czy będziemy mocno ekspresyjni, czy może raczej powściągliwi w przekazywaniu emocji – ważne, żeby nasza treść wyróżniała się na tle innych. Jedną z ciekawszych form pisania jest np. przełożenie słowa mówionego na pisane, czyli tworzenie tekstów SEO w takim stylu, w jakim by się je wypowiadało. Trend ten przyszedł do nas z Zachodu i wygląda na to, że zadomowi się na długo – wielu copywriterów ograniczyło się bowiem właśnie do niego, a użytkownicy chętnie go czytają.

Mapa strony

Najpopularniejsze słowa